Maahanmuuttaja heitti meemin - ja viimeinkin saan vastattua siihen! Toisaalta se antaa hyvän mahdollisuuden luetella sekalaisia kuulumisia muka-juohevasti.

Tässä siis kuusi satunnaista totuutta itsestäni:

1. Täytän torstaina 30 vuotta. Se on kummallista.

2. Emokoiran jalka osui potkukelkan (=ketkupolkan) terään, ja jänne viiltyi lähes poikki. Tämän seurauksena pikkukoira on eristetty emostaan (koska pienet koirat riehuvat ja repivät siteitä emojensa tassuista) ja potee ikäväänsä tavalla, joka aiheuttaa eräälle kohta 30 vuotta täyttävälle unettomuutta. Hyvin raskasta unettomuutta.

3. Olen jäänyt koukkuun McLeodin tyttäret -sarjaan, ja haluaisin asua australialaisella karjatilalla.

4. Olen onnellinen siitä, että saan taas pelata sählyä. Olen pelannut salibandya/sählyä nimittäin 14-vuotiaasta saakka, mutta nyt aikuisiällä harrastus on ollut katkolla parikin kertaa.

5. Minun on vaikea keksiä itsestäni satunnaisia totuuksia.

6. Eräs kirjailija kirjoittaa parhaillaan runokokoelmaa, joka on omistettu minulle. En tosin tiedä, aikooko hän julkisesti ilmoittaa tuon omistuksen. Niinpä voisinkin väittää tässä mitä vain.