Jostain syystä olen ihan kesälomatuulella, vaikkei minulla mitään lomaa olekaan. Olen saanut keskittyä hetkeen kahteen isompaan projektiin, jotka ovat olleet (joutuneet olemaan) sivussa pari vuotta (miksi aika kuluu niin nopeasti?) No ehkä ei paria, mutta vuoden ainakin. Toinen projekti oli ihan loppusuoralla ja toista vasta suunnittelen.

Olen myös koonnut lentokoneita. Toinen on Brewster ja toinen Curtiss Hawk, laitan niistä valokuvia sitten kun olen saanut ne valmiiksi. Ei niistä kauniita tule, kokoajalla on taidot vähän hakusessa, koska viimeksi hän on koonnut avaruussukkulan ehkä 15 vuotta sitten. (Huomaatteko - ulkoistan kömpelyyden, en puhu itsestäni.)

Sitten olen lukenut aivan mahtavaa kirjaa, AS Byattin Riivausta. Voi että on hieno! Vaikka se onkin alunperin ilmestynyt jo vuonna1990, se sopii mainiosti tähän Da Vinci -koodi/Historiantutkija-aikakauteen.